۱۵ آبان ۱۳۸۵، ۱۷:۰۶

در پي ادامه تجاوزگري اسرائيل؛

شمار شهيدان فلسطيني در نوار غزه به 52 تن رسيد/ بيش از 200 زخمي در حملات مختلف

شمار شهيدان فلسطيني در نوار غزه به 52 تن رسيد/ بيش از 200 زخمي در حملات مختلف

ارتش رژيم صهيونيستي امروز دوشنبه نيز با ادامه حملات خود به نوار غزه دو شهروند فلسطيني را شهيد و 22 نفر ديگر را زخمي كرد كه با احتساب آنها شمار شهدا به 52 تن و شمار زخمي ها به بيش از 220 نفر رسيد.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر "محمود العسلي" مديركل بيمارستان "كمال عدوان" شهرك بيت لاهيا در نوارغزه در گفتگو با خبرگزاري فرانسه اظهار داشت كه محمود الشرافي 17 ساله به هنگام رفتن به مدرسه خود در شمال اين شهرك براثر تركش هاي ناشي از شليك موشك هواپيماي اسرائيلي به شهادت رسيد و 9 تن ديگر از جمله هشت دانش آموز ديگر و يك معلم زخمي شدند.

وي افزود: در بين زخمي ها دو كودك پنج ساله وجود دارد كه به هنگام رفتن به مهد كودك در همين منطقه زخمي شدند و حال دوتن از زخمي ها وخيم است.

از سوي ديگر، دكتر "جمعه السقا" مدير روابط عمومي بيمارستان "الشفاء" شهر غزه به خبرگزاري فرانسه گفت كه يك شهروند فلسطيني به نام محمود طه 25ساله در حمله هوايي جديد اسرائيل به محله التفاح شهر غزه شهيد و دو تن ديگر زخمي شدند كه همگي از اعضاي گردانهاي القسام شاخه نظامي جنبش حماس هستند.

در همين حال؛ 9 شهروند فلسطيني از جمله چهار مبارز نيز در حمله هوايي اسرائيل به شرق شهرك جباليا در نوار غزه زخمي شدند و "معاويه ابوحسنين" رئيس كل بخش اورژانس فلسطين به خبرگزاري فرانسه در اين زمينه گفت كه دستكم 9 نفر در حمله هوايي بالگرد آپاچي اسرائيل به شهروندان فلسطيني در شرق جباليا زخمي شده اند كه حال شش تن از آنها وخيم است.

اين درحاليست  كه حملات گسترده ارتش اسرائيل به شهرك بيت حانون همچنان ادامه دارد و نيروهاي اسرائيلي امروز عمليات نظامي خود را در شمال غزه گسترش داده و دامنه آن را به مناطق شرق شهر غزه كشاندند و 20 دستگاه تانك و خودروي زرهي و شماري بلدوزر به شرق منطقه التفاح در شرق شهر غزه يورش بردند.

در همين حال, دو عضو گردانهاي الاقصي وابسته به جنبش فتح در حمله هوايي امروز اسرائيل به منطقه السودانيه در شمال نوار غزه زخمي شدند و نيروهاي اسرائيلي شماري خانه را در جريان گلوله باران شهرك جباليا منهدم كردند.

ارتش رژيم صهيونيستي از روز چهارشنبه گذشته عمليات وسيع نظامي عليه نوار غزه تحت عنوان "ابر پاييز" را آغاز كرده است كه اين حملات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 403099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha